ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Cattis - 13 april 2014 13:03

Jag har under nån veckas tid varit väldigt sugen på att ge lite filmtips här på min blogg, då jag själv vill ha lite filmtips av andra ibland   .

 

Jag har sätt denna film minst 3 - 4 ggr och jag tycker den är både kul och spännande.

Filmen bjuder på ett härligt äventyr in till jordens medelpunkt och tillbaka


 


 

 

HANDLING: 

 

Trevor Anderson (Brendan Fraser) är geologiprofessor, vars häpnadsveckande teorier om en gömd värld vid jordens medelpunkt blir utskrattade i den akademiska världen. Som om inte det räcker, kommer Sean, son till Trevors försvunne bror, på oväntat besök. Av en slump finner de anteckningar i en Jules Vernes-bok som har tillhört brodern. En upptäckt som tar dem ut på ett långt och strapatsrikt äventyr

 




 

På återseende

 

 

 


Av Cattis - 13 april 2014 11:48

Som ja säkert skrivigt tidigare så efter att ja putsade fönstren i onsdags så fick jag ont i halsen sen på kvällen o sen kom denna ljuvliga förkylning. Jag som hade klarat mig genom hela denna vinter med väderomväxlingar o folk som har vare förkylda o allt de där... men nu sitter ja här med en jobbig förkylning själv o tycker synd om mig själv, hade hoppats på att ja skulle va frisk tills imorron eftersom ja vill gå o träna o sen har ja ju än så länge inte missat en enda måndag sedan terminen startade men de e ju bara o glömma att ja skulle bli frisk till imorron för förkylningen e lika jobbig än.

 

Jag går o nyser, snorar o hostar om vart annat... super jobbigt.

 

Ni får ursäkta att jag klagar men som ni redan vet så e de super jobbigt o vara förkyld för man tappar all ork o kraft o man bara tycker synd om sig själv.

Men till veckan så bör förkylningen vara ett minne blott för denna gång så då får ja ta igen allt ja missar under denna vecka   

 

 


 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Av Cattis - 13 april 2014 11:36

Jag fyller år 14 Februari så mitt stjärntecken är vattuman

 

 


Här  är 2 olika bilder på mitt stjärntecken

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards