ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Cattis - 16 april 2014 15:39

Idag har de vare en mysig dag på babysången som alltid.

Visst man blir lite bäbis sjuk när man ser alla dessa små knoddar som kommer och sjunger på onsdagarna tsm med sina mammor. De e så mysigt o se hur dom växer från vecka till vecka, man tror de inte men de händer en hel del från vecka till vecka tycker ja. Men när man kommer hem sen till katten o ser vad han hittat på för hyss så e man inte så sugen längre.

De e ju inte ofta som min älskade kisse hittar på hyss men ibland gör han saker som verkligen gör mig galen. 

 

 

Efter babysången o de så åkte jag med Carro upp jobbet (Tallkotten) för att vi på Tallkotten & Dagcenter skulle käka påskbord o de va riktigt mumsigt de o så fick vi lite godis o en god rulltårta med grädde o en aprikosbit på riktigt mumsigt de.

 

 

 

O så har jag vare så snäll och lånat ut min stora resväska till en kompis så nu ska min kära väska ut och resa utan mig och enda till Italien, så de enda jag sa till min kompis på skoj var att hon skulle försöka att inte ta med sig oinbjudna gäster hem. 

 

 

 

 

 

Ha de gött


På återseende


 

 

 

 

 


Av Cattis - 16 april 2014 15:30

Detta är också en film man kan se hur många gånger som helst utan att tröttna på den.

Jag är sån person att jag kan se om filmerna flera ggr om jag gillar dom.

 

Det finns även en 2:a på denna film Ghost Rider: Spirit of Vengeance 

Men enligt mig själv så är den långt ifrån samma kvalité som 1:an. 2:an är mer rörig och så har dom filmat så nära.

 

 

 

HANDLING:

 

Stuntmotorcyklisten Johnny Blaze (Nicolas Cage) var bara tonåring när han sålde sin själ till djävulen (Peter Fonda). Flera år senare är Johnny en världskänd våghals på dagen, men på natten förvandlas han till Marvels legendariske seriehjälte Ghost Rider. Han är djävulens prisjägare med uppdrag att finna onda själar på jorden och föra dem till helvetet. Men när ödets nyck för Johnnys gamla kärlek (Eva Mendes) tillbaka in i hans liv, inser han att han har en sista chans till lycka om han kan besegra djävulen och vinna tillbaka sin själ. För att lyckas med detta måste han besegra Blackheart (Wes Bentley), djävulens ärkefiende och egensinnige son, vars plan att ta över sitt fars rike kommer att skapa ett inferno på jorden om inte Ghost Rider lyckas stoppa honom.





Av Cattis - 16 april 2014 15:20

Nu blev de svårt för jag har ganska många favoritfilmer.

 

Här är en av alla mina favoritfilmer:

 

 

Denna är en av mina favoriter för att jag bara älskar dom 3 galna spökena inte Casper utan, "Stretch", "Stinkie", "Fatso" just därför att dom är galna.

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards