ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Cattis - 15 april 2014 15:46



Här är en film som jag verkligen älskar för den e så himla kul och det är bra skådespelare. Det finns en 2:a på denna film som är minst lika kul.



 

 

HANDLING:

 

Den blyga Mia Thermopolis (Anne Hathaway) 
saknar det mesta. Självförtroende, utstrålning, pojkvän - allt lyser med sin frånvaro. Ända till den dag då hennes dittills okända mormor Clarisse Renaldi (Julie Andrews) dyker upp med en chockerande nyhet. Clarisse är drottning - och Mia är en tvättäkta prinsessa, och kan ärva tronen till det stenrika furstendömet Genovia. 
Över en natt förändras allt och från att alltid ha stått i skuggan hamnar Mia nu mitt i rampljuset. Men självförtroendet är fortfarande i botten. Liksom stilen, finessen och allt annat som en riktig prinsessa ska ha. Vilket leder fram till frågan: Klarar hon av att bli prinsessa - och vill hon verkligen bli det?

GARY MARSHALL, regissören bakom succéerna "Pretty Woman" och "Runaway Bride" är tillbaka med "En prinsessas dagbok". En moderna Askungesaga kryddad med ett hett soundtrack där du hör Backstreet Boyts, Hanson, Aaron Carter och många fler.

 

 




Av Cattis - 15 april 2014 15:20

 


En av mina favoritsaker e min mobil (Samsung galaxy Mega 6.3)

 

 

Den andra är min Dator

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards