ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Cattis - 11 april 2014 19:27


Jag har ingen aning om vad det blir för midda idag =)

 

 

 

 

 


Av Cattis - 11 april 2014 18:48

Idag har de vare en såndär superhärlig dag, både på jobbet och efter   

 

På jobbet idag så började vi som vanligt med lite fika och en hel del surr, efter fikat så fortsatte jag o Tina med att skriva recept på punktskrift hon skriver o jag läser... efter de så satte jag mig o klippte lite reportage ur Dagbladet o jag hittade några stycken reportage som ja tyckte var intressanta, när de va gjort så va de dags för lunch o på lunchrasten idag så tog jag mig en liten promenad och fixade några ärenden o när jag kom tbx på jobbet så hade OASEN inne på Dagcenter bjudit in alla grupperna att se på film och det blev "Gustaf 2" en film som jag sätt några ggr o jag tycker att den är superkul.

 

Efter filmen var det kalas inne på Tallkotten för att en av våra gruppledare fyller år nästa fredag men då e hon ledig så då firade vi henne idag.

 

Jag gick iväg lite tidigare från jobbet för jag skulle till frissan, fick lov att promenera i en rask takt för att hinna för som vanligt så kommer jag aldrig iväg när jag ska utan kommer alltid 5 - 10 minuter försent ifrån de stället jag befinner mig på.... som idag då blev de lite senare men jag kom bara 5 minuter sent till frissan men de gjorde inte så mkt för jag fick ju ändå vänta en stund innan de bidde min tur.

 

Men nu e håret klippt och färgat för denna gång och som vanligt så blev ja super nöjd.

De e så härligt att få bli ompysslad när man är hos frissan, o jag som bara älskar när någon håller på med mitt hår. Har alltid älskat de =).

 


 

Lite bilder från frissan =)

 

 

 

 


 

 

Gustaf är en världsberömd katt som helt saknar självkritik, älskar att äta lasagne och att sova. 

I Gustaf 2 följer Gustaf sin ägare Jon på nya äventyr till London. Där blir han av misstag förväxlad med en kunglig katt, någonting som vår lasagne-älskande vän naturligtvis inte är sen att utnyttja. Han njuter i fulla drag av sin nya kungliga behandling men är Storbritannien verkligen redo för en katt av Gustafs proportioner?

I rollerna ser vi bl.a Breckin Meyer, Jennifer Love Hewitt och Billy Connolly. Claes Malmberg gör rösten till Gustaf i den svenskdubbade versionen och i original görs Gustaf's röst av Bill Murray.

 

 

Lite om filmen vi såg idag =)

Denna film passar alla åldrar och enligt mig själv så e den mkt bättre än 1:a filmen.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards