ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 16 november 2013

Go morron

Av Cattis - 16 november 2013 09:49

Idag fick ja sova till 9.30 men ja kom inte isäng förrens vid 4 inatt.

 

Mina planer för denna ljuvliga lördag är inte allt för många, utan ja ska mest kolla klart på CSI säsong 2 o tvätta, kanske städa lite med men det är sånt som märks   

 

 

 

Igår på jobbet så va de rätt så mkt som hände, på förmiddagen så hade vi morronfika / planering som vanligt o sen så gick vi bort på kommun en sväng o satte upp affisch inför en utställning som Jossan och Gudrun ska ha på måndag på biblioteket, efter besöket på kommun så gick Inger (våran gruppledare) in på Domus och handlade lite cider (alkoholfri) och lite pinnar inför utställningen på måndag, jag o en arbetskamrat gick in på Swedbank och hämtade 3st vardagskalendrar till några på jobbet. Kalendrarna är gratis att hämta inne på Swedbank, sj tycker ja dom e kalas bra bara för att det är stora rutor så man kan skriva mkt på varje dag o så är den tydlig men tyvärr så är det ganska dålig hållbarhet på dom om man skriver mkt.

 

 

 

När vi kom tbx på jobbet så han vi inte så mkt innan det var dags för lunch o igår så var det våran tur att ta hand om disken, men de gick ju som en dans de.

 

Efter lunch o disk så gick vi bort på biblioteket och kollade hur det såg ut där vi skulle hänga tavlorna, o så lämnade vi en affisch där med. O så upptäckte jag o Jossan en smart grej när vi var på bibban att nu så kan man låna böcker direkt till sin Ipad, mobil eller dator, men vad ja vet just nu så är det bara Timrå bibliotek som har den funktionen, men om ni blev nyfikna så e de bara o kika in på erat bibliotek i närheten o kolla om ni med kanske har den funktionen.

 

 

När vi kom tbx på jobbet så var det dags o fixa med eftermiddagsfika, o så gjorde jag i ordning en snyggare fika prislista till Korpens Gå Bingo, så jag hoppas att dom med blir lika nöjd som jag blev för den som vi har nu den är så plottrig och jätte svår att läsa tycker ja.

 

Så det var därför som ja fick i uppdrag från mina jobbarkamrater på Gå Bingon att fixa en snyggare och tydligare, så jag gjorde 3st varav en plastade jag in för ja vet inte om dom vill ha en med pictogram bilder.

 

 

 

 

 

(klicka på bilderna för att se dom större)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

(Kika gärna in på min instagram, har ni inte instagram i mobilen så är det bara att klicka på Insagramikonen här nedanför)

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards