ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Cattis - 11 november 2013 20:43

Att ja aldrig kan lära mig att lägga mig i tid om kvällarna, igår så kom ja i säng vid 12 snåret på natten för jag ville se klart på Johan Falk som gick på 4:an igår.

 

 

Så idag när ja va på Kyrkis så kände ja mig inte speciellt social men försökte ändå hålla mig uppe och vara trevlig mot föräldrarna, men de blev ju bättre ju mer tiden gick för ja blev ju lite piggare o sen så får man ju lite energi av föräldrarna, barna och så mina härliga arbetskamrater.

 

 

När ja kom hem så tänkte ja lägga mig på soffan o vila en stund o sen kolla på några avsnitt av CSI Las Vegas säsong 2, men de bidde inte så för min älskade mor var lite pratsjuk så jag surrade med henne i några timmar, sen va de dags o fixa middag. Till middag idag så lyckades jag göra super god gräddsås och köttfärsbiffar.

 

 

Men efter maten innan de va dags o knalla iväg på gympan så han ja o se klart ett avsnitt som ja påbörjat o så såg ja ett nytt avsnitt.

 

Så nu e ja hemma från gympan sen ca 20 min o så tänkte ja skriva ett litet inlägg innan ja ska starta ett nytt avsnitt av CSI Las Vegas säsong 2.

 

 

Och nu e i dagarna så får jag hem CSI Las Vegas säsong 3, de va mamma som fick mig o titta på CSI Las Vegas från första början.

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards