ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Cattis - 19 november 2013 18:27

Idag så var jag på kyrkis igen, och där så rullade dagen på som vanligt. När alla föreldrar hade gott så hade 3 av mina arbetskamrater från kyrkis ett litet mini möte för o planera litw inflr återinvigningen av Timrå Kyrka i helgen, jag satt breve och kollade lite på fejjan o såg lite roliga saker så då kunde ja ju inte låta bli o fnissa så dom andra undra ju så klart va de va som va så kul, o jag läste upp va de va som va kul så dom med fick sig ett gott skratt.




Efter kyrkis så va ja hem en sväng o käkade lunch innan jag skulle till Brista o handla lite, o när jag va på g ut ur affärn så ringer min mobil o så fick ja veta att redan imorron så ska jag få nya vitvaror, de ska bli kul de. Jag som jagat ganska länge efter en snygg klocka hade ju sådan tur när jag gick in på Kjell & c/o för o köpa skärmskydd till mobilen så såg jag i en korg att dom hade en massa färggranna klockor, först så ville jag ha en rosa men så såg jag en orange/röd så då valde jag den istället. Nu e jag hemma sen ett par timmar o softar i soffan till fotbollen (inte för att jag är så fotbollsintreserad men i brist på annat). Nu e de inte många minuter kvar innan jag ska på Vattengympa.



Ha de gött
På återseende

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards