ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Cattis - 9 november 2013 09:25

Nu e man ny vaken för denna dag, fick iaf sova fram till 9 men låg kvar i sängen en stund ihopp om att kunna somna om, men de va ganska så kört   

 

 

Så vad har denna kalla morron att erbjuda lilla mig då, jo de jag ska snart ta o käka lite frulle o sen försöka hitta lusten att kanske ta en omgång med snabeldraken o sen ta och städa lite granna i mitt badrum för de skulle verkligen behövas.

 

 

Förutom stärdning och tvättning så blir de ganska lugnt, har inga större planer utan ska bara ta de lilla lugna och njuta av att vara ledig.

Enligt min kropp så skulle ja nog bara behöva sova iaf halva dagen o sen bara lata mig resten, för just nu känner ja mig slut som artist.

 

Kroppen känns tung o knoppen trött.

 

Så frågan e ju om de kommer o bli nån städning som ja verkligen skulle behöva, men badrummet måste ja iaf ta itu med, de andra kanske får vänta tills imororn om ja e piggare.

 

 

 

Igår på jobbet så va det en lugn dag, jag gjorde klart recepten från matlagningskursen som vi hade med Fritiden, så nu e det bara lite bilder som ja ska försöka få till. För den som inte vet eller inte hängt med så e det så att jag har fixat så att recepten bllir lättlästa.

 

När jag var klar med recepten så hjälpte jag min arbetskamrat igen med det han har skrivit till sina bilder han har ritat från sin barndom.

 

När man sitter där och läser vad han har skrivit så får man sig ofta ett gott skratt för han och hans syskon hittade på en massa hyss när dom var små.

 

En annan som knappt kommer ihåg vad man gjorde igår, o så han som har ett sådant minne så han kommer ihåg vad som hände från de han och hans syskon var små.

 

 

 

 




Ha de gött

 

På återseende

 

Även om ja kanske inte bloggar varje dag så kanske det ändå finns nya bilder på instagram så kika gjärna in där

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards