ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Cattis - 7 november 2013 19:14

Idag har de vare en toppen dag på jobbet.

 

Jag började dagen med att fixa fika för den som egentligen skulle fixa fika hade inte komme på jobbet då. Vid morron fikat så surrade vi en hel som vanligt, efter de så satte vi igång med dv jobb, jag fixade klart mitt arbete om Grekland o efter de så hjälpte jag en arbetskamrat med sitt arbete och det var riktigt kul o se vad det var han hade skrivit, han hade skrivit texter till bilder som han ritat från sin barndom. Efter att jag hade käkat lunch så följde jag med Harriet våran gruppledare till frissan för jag skulle ändå prata med henne om färgning av mitt hår.

 

 

Det var meningen att hon skulle ha hört av sig under förra veckan men de bidde inte så men iaf så fick jag en tid idag och så fick ja även se en bild på hur hon och hennes elev hade tänkt sig och det kommer att bli jätte spännande så nu längtar jag som bara den.

 

 

På eftermiddagen så var vi nere på IB (Inbetween) och kollade på modevisning, det var inte super kul men inte heller tråkigt på något vis, men de var intressant för det var kläder från New Faschion i Timrå. Till 2 fikat idag så firade vi min kära vän/arbetskamrat Jossan som fyllde år igår, hon bjöd på go fika och vi hade de mysigt tycker ja.

 

 

 

Detta go fika bjöds det på idag när vi firade Jossan =)

 

 

 

 

 

Detta fina batteridrivna ljus och fina bokmärke fick Jossan av oss på jobbet.

 

OBS!!!! DET ÄR JOSSAN SOM HAR KNÄPPT DESSA 2 BILDER Du hittar hennes blogg HÄR





Ha de gött

 

På återseende





Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards