ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Cattis - 26 november 2013 23:07

Idag så var jag på kyrkis som vanligt på måndag - Onsdag så de e inte så mkt o skriva om för jag har i tidigare inlägg beskrivit vad jag gör för något och idag var inget undantag enda skillnaden var att Inger våran gruppledare på jobbet var och hälsade på oss och hjälpte till lite granna, jo nu kom ja på en till sak som inte var som vanligt och det var att vi hade ett lättare pyssel idag.




Jag drog lite tidigare från kyrkis idag bara för att jag skulle till tandis på sjukhuset igen men idag så gick de kalas bra jag var hos en annan tandläkare än den jag brukar gp till bara för att jag skulle rotfylla och idag fick jag bara lite ilningar i en tand men det var inget speciellt för jag kunde stå ut och jag fick mer bedövning när han var klar med själva rotfyllningen för jag är jätte känslig i tänderna som dom slipat ner för att passa i den riktiga bryggan som jag ska få vart efter. Sammanlagt så har denna prosess tage mer än ett år, så jag börjar att längta tills allt är klart.


Nä nu ska jag ta o sova lite så jag orkar med morrondagen. God natt o sov gott mkna kära läsare.

På återseende
<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards