ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Cattis - 1 november 2013 15:46

Idag så hade vi spa dag på jobbet, och det var riktigt mysigt de.

vi fick anmäla oss på de vi ville göra, men tyvärr så han ja inte med en grej och det var massage hos en av personalen, fast de va nog de och så zonterapi som ja mest av allt såg fram emot.

Men men de får ja väl ta nästa gång vi ska ha spa dag.

 

Det som vi hade att välja på idag var, bowling på tv, zonterapi, massagedyna, spikmatta, massage hos en personal o så lyssna på när Lars Stannez spelade nere på Inbetween.

 

Det som jag han med under dagen var massagedynan, spikmattan o så lite zonterpi. O självklart så han ja ju med o dricka några smothisar o de va riktigt gott de.

 

Jo jag satt på saccosäcken med och under den har vi som en vibrationsplatta som vibrerar till musiken o den e jätte härlig att sitta i.

 

 

 

Här kommer lite bilder från dagen:

 

Glöm inte att kika in min instagram för där inne finns de hel del bilder med =)

 

               

 

 

Klicka på bilderna för att se dom större

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards