ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Cattis - 28 november 2013 19:45

Igår så var jag hos tandläkaren igen, och allt gick super bra och det var inga problem med ilningar eller så under tiden jag var där, jag fick göra en ny avgjutning på tänderna eftersom att han som rotfyllde fick slipa ner min tand så mkt. Mia och Kajsa är 2 super härliga brudar som bjöd på många skratt igår, jag skrattade så mkt ibland att tårarna rann, sådär kul som jag jade igår har jag aldrig haft hos tandläkaren.

Idag fick jag tyvärr ringa så jag fick en akuttid för att jag hade sånna ilningar i min framtand så Kajsa fick lov att kolla min brygga, hon fixade till den och nu känns de mkt bättre men när jag bar klar så stannade jag kvar en stund och surrade med brudarna men ja sa de till Mia när jag kom att jag ringde för jag saknade dom så mkt men visst lite av de va ju sant men de va ju som sagt pga ilningarna som jag ringde.


Annars idag på jobbet har de vare en härlig dag för vi har fixat med grejer till julmarknaden som vi snart ska ha på jobbet. Först så trodde vi att vi inte skulle lyckas få till något till julmarknaden men nu med kniven mot strupen så har vi fått till en hel den saker så nu kan vi känna oss lugna.





Ha de gött mina kära läsare
På återseende

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards