ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Cattis - 4 november 2013 20:39

Förra måndagen så va ja totalt slut efter halva gympapasset men de berodde nog på att jag hadevare sjuk dagarna före men idag så va ja på banan igen o tog i så mkt jag bara orkade.

Så efteråt så va de så otroligt skönt med en dusch.

 

 

Nu resten av kvällen så blir de lugna puckar, jag kommer o sitta lite vid datorn en stund men sen så tänkte ja kolla på CSI på 5an.

 

 

Dagen annars har vare ganska lugn även om ja fick ett bryskt uppvakannde 5:40 imorse, det är så att jag har en "låda" eller vad ja ska kalla den för men sugproppar på som satt på väggen som jag har mina duschgrejer i den for rakt ner i badkaret med en rejäl duns, så en annan yrvaket va ju uppe på vinden o vände innan ja våga gå kolla i badrummet va de va som hände.

 

Men ja hade iaf turen att ja kunde somna om efter detta o fick sova fram till klockan ringde 7:00.

 

Idag så spenderadess förmiddagen som vanligt på kyrkis.

För den som inte har en aning om vad jag gör där så ska jag bestätta. Jo, jag är social mot barn och föräldrar som kommer med sina barn, jag hjälper till och fixa fika, plocka fram pyssel, mm

 

När dagen börjar gå mot sin enda så hjälper jag till och plockar bort fikat, pysslet, rullar ihop matterna som vi lagt ut i lekrummet, hjälper till med disken.

 

Så oftast när ja kommer hem efter kyrkis så e jag först ganska pigg så då sitter ja en stund vid datorn o sen blir ja så trött när jag har börjat och slappna av så då brukar jag lägga mig på soffan och sova en stund. Så så ser min dag ut när jag är på kyrkis på måndagarna.

 

Tisdagarna och Onsdagarna ser lite annurlunda ut

 

På tisdagarna så har vi inget pyssel för då e det oftast dom lite mindre barnen då dom större brukar vara på dagis då. Så då hjälper jag till och förbereda fika ska jag väl egentligen säga, o så är jag sällskaplig med barn och föräldrar ibland är jag även med på sångstunden men det är inte alltid.

 

 

På onsdagarna så är det bara babysång så då brukar ja o mina arbetskompisar för jag är ju inte ensam som personal på kyrkis utan vi är 4st fixa fikat och så plocka bort efter alla fikat o så diska ja allt som hör till med andra ord.

 

Nä nu ska jag se på CSI som just började.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards