ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Cattis - 14 oktober 2013 14:14

Halloj, just nu känns de verkligen som om livet leker.

 

Som ni kanske redan vet så har ja hälseneinflamation och det är ingen dans på rosor de för de kan va riktigt besvärligt de om man har otur, som jag har haft de nu ett tag, man kan inte gå som folk för de gör ont o man e stel i hälsenan och i vadmuskeln.

 

Men just idag så är jag smärtfri och jag kan gå som en normal människa hehe

O så hade vi på barnkyrkan sån tur att även vi blev bjudna på lunch idag för dom andra på kyrkan har utbildning fram tills på onsdag.

 

 

Men iaf när jag va på g hem från byn så fick ja ett ryck i sticka in huvudet på Zarahs hårstudio och boka en tid, hade egentligen tänkt o göra de som imorron men nu såg jag på fejjan att dom skulle ha semester tisdag - fredag,

men iaf så fick jag en tid  26/10 kl. 12.00 o de va ju toppen de för sedan på kvällen så ska jag på länsdans med fritiden.

 

 

Idag så blir de lugnt fram tills  ikväll då jag ska på träning, så jag hoppas att min hälsena håller så jag inte får ont igen.

 

Mitt tips till er andra som har hälseneinflamation är att om ni har tillgång till en trappa är att ställa er med tårna på trappan och hälen utanför trappsteget o sen göra tåhävningar alltså gå upp på tå och ner igen så långt ni kan.

Stretcha är super viktigt o sen smörja med Voltaren flera ggr om dagen så som de står på förpackningen.

 

O så det självklara undvik det som gör ont.

Jag är ju så dum att jag tränar gympa trotts att jag har ont men att jag undviker hopp och gör det ganska så lätt för mig.....

Ett annat tips är att gjuta sulor efter dina fötter o sen använda skor med dämpning, så har iaf jag gjort, för detta är inte min första gång som jag får hälseneinflamation och säkert inte min sista heller.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards