ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Cattis - 7 oktober 2013 20:57

Fick en liten fråga av min kompis/jobbarkompis.

 

Hon ville att jag skulle göra ett litet inlägg om varför jag just valde Ninjafisken som mitt bloggnamn.

 

Men de började med att jag ville starta en blogg men jag kunde inte komma på vad för namn jag skulle ha, så jag gogglade lite granna för o få lite tips o då råkade jag springa på namnet Ninjafisken och tyckte såklart att de va ett häftigt namn.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Av Cattis - 7 oktober 2013 20:48

Idag har de vare en riktigt skön dag, först jobb på barnkyrkan o sen hem o fixa lite med datorn innan jag for upp på affärn för o handla lite till middan som böev fläskytterfilé, potatis och dragonsås supergott.

 

 

 

Nu e jag nyss hemkommen från ett pass jätte härlig gympa, men innan ja for iväg på gympan så höll ja på irra omkring inne i badrummet o funderade på va de va för nått jag glöme bort, men de kom ja ju så klart inte på förrens jag stog där efter gympan o skulle in i duschen Just ja de va ju duschgrejerna jag hade glömt hehe, men som tur va så fick ja lite hårschampo av en träningskompis så ja kunde duscha jag med.

 

 

 

 


 

Ha de gött

 

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards