ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Cattis - 23 oktober 2013 15:19

Imorse så ringde jag till tandläkaren på sjukhuset för att jag har små ont i min framtand efter att jag inte tänkte mig för i måndags kväll, jag använder tandtråd på sticker men de va bara de att jag fick inte upp den påsen så då tänkte ja mig inte för så då skulle jag använda tänderna fast jag vet att ja inte får de...

 

 

Men iaf så fick jag en akuttid men som tur va så va de ingen fara med tanden utan den var bara lite överansträngd och så kunde den fått som en stukning förklarade tandläkaren... Men jag fick ju ändå varningens ord om att inte stoppa saker i munnen som absolut inte har något där o göra som tex vantar eller påsar mm.

 

 

Men iaf så kände jag sådan oro från de jag gjorde att jag skulle ha råkat sabba någonting att ja till och med sov dåligt inatt.

Men nu vet ja iaf att jag kan pusta ut och ta de lilla lugna bara.

 

 

 

Annars idag så har jag vare på Barnkyrkan idag, det var babysång bara så därför va de inte så mkt folk, och eftersom ja sov dåligt inatt så kände jag mig mycket rastlös och mest bara borta i kolan, men när jag kom hem så slog jag en kort signal till storebrorsan sen så la ja mig ner o sov en stund på soffan o de va riktigt skönt de.

 

 

 

Ikväll så är det även Hounted House på Engelska skolan inne i Sundsvall gu alltså vad jag är sugen på o gå men ja kan ju tyvärr inte för jag har träning ikväll, men som Ann (min jobbarkompis på kyrkis) har berättat för mig så låter de skitkul o gå på Hounted House för då har dom som 3 avdelningar en superläskig och en lite snällare och så en för de mindre barnen.

 

Hounted House är för alla som vill gå dit och det kosar 20kr, pengarna går till 9:ornas skolbal. Men nästa år så ska jag defenetift gå även om så skulle ha 40° feber hehe nja kanske inte då men endå.

 

 

För den som e sugen o gå så är det mellan 18 - 21 på Engelska skolan i Sundsvall.

 

 

Lite synd att jag ska på träning, men men de går fler tåg som man brukar säja.

 

 

 

  


(Klicka på bilderna för att se dom större)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards