ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Cattis - 20 oktober 2013 10:19

Igår & idag så vaknade jag 07.30 men igår hade jag turen att kunna somna om igen men inte idag men ja klev ju inte upp på en gång för jag tycker att de va lite för tidigt o kliva upp så jag låg kvar i sängen till 08.30

 

 

Igår så tog jag 11.55 bussen till Birsta för jag tänkte bara stora omkring där tills jag skulle möta upp Erica min kontaktperson. Så sagt och gjort jag gick in på ÖoB för jag hade sätt i reklambladet lite saker som ja ville ha, men de blev inget av de jag såg i reklambladet utan det blev 2 nya filtar till soffan ljusgröna och så köpte jag årets första julklapp och det blev en till min syster.

 

Eftersom ja vet att hon inte läser min blogg så kan jag skriva här vad jag köpte till henne. Jag köpte en jätte fin kudde med 2 änglar på som hon kan ha i soffan. Min syster är galen i änglar så just därför så passade denna kudde perfekt till henne.

 

 

Mycke mer gjorde ja inte under tiden jag väntade på att klockan skulle gå fortare, jag ringde till mamma o surrade med henne ja säkert över en timme.

 

När jag mötte upp Erica så bestämde vi oss för o ta en repa på Dollars o där fick ja tag på lite smått o gott, inget märkvärdigt men ändå, sen for vi förbi Pizzerian på vägen hem till henne. Sen efter vi käkat o de så kollade vi på film o hade de riktigt mysigt. Jag åkte hem med taxin 20.00 så jag var hemma runt 20.30 så resten av kvällen spenderades framför datorn en stund o så en stund framför teven innan jag gick o la mig.

 

 

 

Idag ska jag göra en till runda på Birsta men denna gång så blir de bara o handla lite mat om ja inte råkar springa på någon mer julklapp.

 

Annars så blir dagen/kvällen lugn för min del, har inga större planer.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

(De lär inte komma in några nya bilder på Instagram på ett tag pga att jag inte kan ladda hem insagram appen till mobilen som jag fått låna av min kompis.) 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards