ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Cattis - 13 oktober 2013 11:04

Idag fick ja sova länge igen o de va så skönt att inte vakna allt för tidigt som ja annars brukar.

 

Idag häner de inte allt för mkt, ska ut till soprummet sen o kasta soper och lite annat skräp som ska sorteras, sådär lagomt kul men som måste göras ibland.

 

När jag har gjort de där roliga så ska jag bara lägga mig på soffan o kolla på teven tänkte ja.

 

 

 

Igår fick ja för mig att ja skulle beställa lite film från Discshop.se för de va ett tag sedan som jag beställde film.

 

Denna gång blev de:

 

Bröderna Grim

 

Casper (otecknad)

 

Just like heaven

 

Heartbreak Hotel

 

Mannen som kunde tala med hästar

 

 

Jag har sätt alla 5 filmerna men att ja vill ha dom i min fimsamling.

Jag är en person som kan se en film som jag gillar hur många ggr som helst, visst jag tröttnar ibland på filmerna om ja sätt dom för många ggr men då e de bara o låta dom va o så vips en dag så kan man få ett sug o vilja se den filmen igen. =)

 

 

 

 

Nä om man ska ge sig själv en spark i baken så man får någonting gjort så ja bara kan slapp fram tills de e dags o göra midda o sen fixa med tvätten.

Har tvättstugan ikväll 19 - 22 så de e väl bäst o kolla vart jag har all smutstvätt.

 

 

För trotts att jag är 28år har flyttat hemmifrån och allt så är ja likadan idag som när jag var i tonåren alltså jag lägger mina grejer där jag står, inte allt men de mesta iaf hehe.

 

Tur att katten inte klagar på mig för gu vet vad han har att säja hehe

 

 



Låten e hyfsat bra men tog med den just för att Kapten Jack Sparrow e med o sen för att hon som sjunger är snygg ;)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards