ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Cattis - 6 oktober 2013 17:10

Idag va de dags igen för mitt grupp att jobba på Gåbingon, det var riktigt kul för idag så kom de mkt folk.

 

Fast i början så va de ganska trögt så de kom inte folk förrens efter 11 nån gång men sen så rasslade det till och det kom en hel hög med folk.

 

 

Men ack så trött ja va när ja kom hem för jag hann typ bara lägg huvudet på kudden som jag har på soffan så kollade jag på min egna lilla film innanför ögonlocken hihi så med andra ord så somnade jag, jag sov tydligen så hårt att ja inte ens hörde att storebrorsan hade ringt på min mobil, han ringde till och med på hemtelefon 2ggr innan jag svarade.

 

Tror inte de va så bra att gå lägga sig kl 1 på natten o sen kliva upp 07.40 på morron. Visst jag va lite trött när klockan ringde men ja tyckte inte att de va så farligt ändå.

 

På gåbingon fick vi även fin besök av 2 av mina kära grannar.

Blev lite förvånad först men sen bara glad =)

Jag har helt underbara grannar så jag skulle inte byta ut för allt i världen.

 

 

 

 

 

 






Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards