ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Cattis - 12 oktober 2013 10:23

Idag sov ja till 9.47 och jag önskade igår natt när jag gick o la mig att ja skulle få sova till minst 10 men ja e nöjd iaf för annars så brukar ja ju vakna runt 8 - 9.

 

 

Mina planer idag är att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt bara för att vila min hälsena.

Enda måste jag har att göra idag är att ta hand om disken och rengöra spisen.

 

 

 

Igår på jobbet så var det en lugn dag, vi klippte lite reportage ur Sundsvalls tidning, jag hittade inte allt för mkt i tidningen som ja tyckte var intressant men några stycken iaf.

 

När jag var klar med det så satte jag tänderna i allt recept arbete.

Jag håller på och fixa recepten från matlagningskursen som vi hade med Fritiden, alltså jag fixar så att dom blir lättlästa.

 



Älskar verkligen denna låt men jag tycker att den är bättre med Drifters


Måste bara lägga upp denna låt för att retas lite granna (min mamma hatar denna låt) hehe

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards