ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Cattis - 6 juni 2015 18:54



Handling:

 

Lanie Kerrigan (Angelina Jolie) jobbar som TV-reporter på Seattle Television och lever det till synes perfekta livet. Hon tror sig ha allt som är viktigt; en känd sportstjärna till pojkvän (Christian Kane), en underbar lägenhet och ett bra jobb. Hennes "perfekta" värld sätt dock i gungning efter att hemlösa mannen Prophet Jack (Tony Shalhoub) säger till henne att hon lever ett meningslöst liv och att hon kommer att dö inom en vecka. När flera av Prophet Jacks förutsägelser visar sig vara sanna börjar Lanie utvärdera

sitt liv och sina värderingar - vilket också innebär att hon återupptar bekantskapen med en kameraman (Edward Burns) som under lång tid funnits i hennes tankar. Stephen Herek som tidigare gjort ROCKSYSTRAR och MR. HOLLANDS'S OPUS har regisserat denna romatiska komedi

 

 

 

 

Speltid: 1t39min   Releasedatum: 2003-09-24  Genre: Komedi

 

Skådespelare:                                             

Angelina JolieEdward BurnsTony ShalhoubChristian KaneJames GammonMelissa ErricoStockard ChanningLisa ThornhillGregory Itzin

Av Cattis - 6 juni 2015 18:23

Idag så var jag och en tjej till bjuden hem till min kompis/jobbarkompis Jossan på inflyttningfika.

 

Det var riktigt trevligt de, vi blev bjudna på jättegod smörgåstårta och cider.

 

 

Efter att vi suttit och mumsat smörgåstårta och surrat en del så kom jag med förslag att vi skulle kolla på film, den andra tjejen o Jossan kollade först men hittade ingen som verkade intressant just då, så jag kollade efter dom och fann 3st bra kandidater, vi fastade för en film med Angelina Julie.

 

 

Info om filmer kommer i nästa inlägg under "Filmtips"

 

Till filmen bjöds de på mer cider och chips och osthjärtan

Kan inte säga annat än att det var riktigt mysigt och trevligt.

 

 

(Glömde att vattenmärka bilderna innan jag la upp dom, o nu orkar ja inte göra de men ni vet ju redan att de e jag som tage bilderna   )

 

 

Dom 2 första bilderna tog när jag stog och väntade på bussen, så ja våran nationaldag hade inte det bästa vädret tyvärr, hade ju hoppats på sol och värme men just nu lyser solen med sin frånvaro men kanske kommer den fram snart så vi får njuta av den.



Jag och den andra tjejen som var hos Jossan fick ett varsitt armband, hon valde ett turkost och jag ett lila.

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 


Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards