ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Cattis - 3 juni 2015 11:59

Idag har jag hemmadag, alltså jag är ledig från jobbet idag för att jag ska städa min lgh.

 

Och än kan ja väl inte säga att jag har komme igång än, men jag och Inger (våran gruppledare) gjorde ett städschema igår till mig så jag vet vad det är jag ska göra o när.

 

Så jag inte börjar lite här o var o inte slutför eller kanske inte börjar alls.

 

Jag är ganska bra på att se vad som måste göras men sen att göra de, det är en annan fråga de haha

 

 

Men innan jag kör igång med städningen så gjorde jag något som jag länge velat göra.

 

Nämligen beställt en CD - reparation av min skiva med Herrey - Där vindarna möts.

 

För när jag var, eller jag vet inte riktigt hur gammal jag var men iaf så blev jag väldigt arg på min storebror en dag och det gick ut över min CD - skiva, så den är nu väldigt repig o jätte fin   

 

 

 

 

Så vad har annars hänt sedan sist jag bloggade.

 

Inte så mkt men i söndags så var jag och grattade en kompis som fyllde år på självaste morsdag  

 

 

Tyvärr så kunde jag inte fira min egen mor på morsdag eftersom hon bor 63 mil ifrån mig.

Men hon fick ett grattis och ett grattis kort fick hon redan i fredags eftersom posten inte delas ut på helgen.

 

Och i måndags så var jag, Harriet & Inger ut på Söråkers Folkets hus och plockade ner våran utställning som då hade hängt uppe i 2 veckor.

 

Igår så tog vi en promenad ner på kyrkan för dom har byggt om där på Johannesgården för dom har flyttat ner expedition dit och det har blive jätte fint där nu.

 

Nog för att de va ganska fint innan med men nu är det ännu finare o så blev vi bjudna på annanas paj o vaniljvisp.. efter de sen så fick vi en rundtur inne där o sen så gick vi ut i lunden och där var det oxå jättefint, inte för att dom byggt om där men nu när det börjar grönska och blommarna börjar blomma så kan ni ju tänka er vad magiskt det känns.

 

 

 

 


 

 

 

 

Nää, nu e de väl bäst o köra igång med städningen så jag inte får hålla på med den till midnatt haha

 

 

Ha de gött

 

På återseende

Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards