ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Cattis - 4 juni 2015 14:18

Idag så hade vi avslutning med språkgruppen nere på Wifstavarfs kapell. Det var mkt trevligt även om de inte var mkt mer än att vara trevlig och social med dom andra idag.

 

Det nuvarande kapellet där ett gammalt spruthus och det byggdes 1891 om ja inte minns helt fel.

 

Idag så var det extra lyxigt för det bjöds på både gofika, sallad och hembakt bröd   

 

Det var alla i personalen bortsätt från mig som hade fixat med allt. 

 

Innan vi avslutade för dagen så gick alla vi i personalen upp på scen eller vad vi ska kalla det och så sjöng vi lite sommarlåtar.

 

Bla: Idas sommarvisa, Nu grönskar det, Vi går över daggstänta berg och Små grodorna jo just de höll på glömma Blåsippan ute i backarna står

 

 

Så nu längtar jag som bara den till sommaren      

 

 


 

 

Den går lite för fort tycker ja men den är ändå så härlig med Sarek

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende



Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards