ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Cattis - 25 mars 2015 22:50

Idag så var det dags att åka hem från mamma. Som dom säger "Borta bra men hemma bäst"
Jag haft de jätte kul, mysigt o allt vad det innebär under tiden jag var nere hos mamma.

Min kompis Jossan slog huvudet på spiken förut och kommenterade mitt inlägg och bad mig att berätta vad Zoo fluff och plopp fluff är för något. Jo det är de att man smälter zoo godis i grädde och sedan låter man det svalna ett x antal timmar i kylen eller nån halvtimme i frysen, sedan så vispar man det fluffigt som vanlig grädde, och samma visa med plopp fluff förutom att man tar plopp istället för zoo godis =)

Såg även att jag glömde att dela med mig av den bästa bilden som jag knäppte då när jag och brorsan Marcus var uppe på Övre Norrbacka och vandrade...
OBS bilden är INTE fixerad alltså det är inte jag som gjort något utan det var så när jag knäppte bilden.

Ha de gött mina kära läsare
På återseende < 3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards