ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Cattis - 8 mars 2015 15:45

Den här filmen har jag sätt många gånger o tycker att den är superbra.

 

 

 

 

Handling:


Rockstjärnan Eric Davon och hans flickvän Shelly mördas brutalt av ett hänsynslöst ligistgäng.

Exakt ett år senare återvänder Eric från de döda som en hämndens ängel.

Han sminkar sig i vitt och svart, och börjar leta upp mördarna.

Deras vapen biter inte på honom, eftersom han redan är död...

Drvien av plågsamma minnen och en mystisk kraft som tycks vaka över honom, tänker Eric hämnas sina och Shellys mördare ? en efter en?

 

The Crow blev Brandon Lees sista film. Han sköts till döds under inspelningen.



 

 

Skådespelare:  Brandon LeeErnie HudsonMichael WincottRochelle DavisTony ToddLing BaiSofia ShinasDavid Patrick Kelly

 

Speltid:1 timme 37 min Releasedatum:2007-08-13 Genre:Action/Skräck 

Av Cattis - 8 mars 2015 10:24

Nu är jag riktigt less på att alltid ha ont någonstans, igår när jag vaknade vid 12.30 så hade jag så ont i tummen, idag är det lite bättre men inte helt bra. Ska använda mitt handledsskydd för o se om de hjälper för med den så har jag ju även stöd för min lilla tumme. Men men man ska ju inte klaga för de finns alltid dom som har de värre än mig.

 

Jag får tänka på min tatuering jag har på armen "It Can´t rain all the time".

 

 

Men nu ska jag förklara min rubrik, nu är det bara 12 dagar kvar tills jag ska ner till mamma igen o då ska vi ha storkalas alltså vi ska fira hela familjen, vi hade tänkt att vi skule hyra Banvallssugan nere i Viken (Valdemarsvik) men nu blir de inte så för det är bara min moster och morbror ifrån alla släktingar som har hört av sig o vill komma. Tycker de e lite dåligt att dom andra inte hört av sig om dom kan komma eller inte.

 

 

Men men skit de samma för vi tänker ha superkul iaf o så spar vi ju lite pengar oxå som vi kan lägga på allat annat istället   

 

 

 

 

Igår så var det ju även Mello Andra chansen o där så gick alla mina favoriter vidare.   

 

Det jag älskar med denna låt är ju självklart texten men trummorna är bara mmmm   



Detta är musik för själen









Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards