ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Cattis - 10 mars 2015 18:07

Idag hade jag sådan tur att jag blev bjuden på lunch av min fina kompis Jossan, hon bjöd på en jättegod sallad som hon gjort igår med Individstödet. Efter att vi käkat lunch o surrat en del så gick vi in på Willys hemma innan vi gick vidare upp mot jobbet... inne på Willys hemma så köpte jag ett nytt te..som jag blev lite nyfiken på för Jossan hade köpt de. Så till 2 fikat så prövade ja de o efter en stund så luktade de jättegott o jag funderade en stund på vad det luktade men kom på ganska fort att de luktade popcorn men de smakade lite citron o sen så hade jag i lite citronhonung o de blev supergott.

På eftermiddagen så blev de o köra igång med flätningen av mattraser för en ny grytlapp som vi fått beställning på, o så hjälpte jag Jossan att sortera och kolla vilka böcker vi hade i vårat lilla bibliotek på jobbet, o innan vi gick hem för dagen så skrev jag ut lite lätta recept till Jossan.

Ha de gött
På återseende < 3

Hon hade dukat jättefint =)

Det goda te't som luktade popcorn

Av Cattis - 10 mars 2015 09:30

Det var ett tag sedan jag lyssnade på denna bok men om ja inte minns helt fel så var det en riktig nagelbitare.

 

 

 


 

 

 

Handling:

 

Livet ter sig rätt bra för tjugofyraåriga Evan Casher.

Hans karriär som dokumentärfilmare har gett honom en

Oscarsnominering och för första gången har han ett förhållande som han känner kan vara för evigt. En dag får han ett telefonsamtal från sin

mor i Austin som ber honom att omedelbart komma dit. Väl i sitt föräldrahem ändras hans liv på några få sekunder: han finner sin mor död, han undkommer med nöd och näppe ett brutalt mordförsök och hans far är spårlöst borta.

Evan ställs nu inför en chockerande sanning - hela hans liv är byggt på en skrämmande lögn. Panikslagen börjar han söka efter sanningen om sin familj och det som uppdagas är en historia han aldrig i sin vildaste fantasi kunnat tro sina föräldrar om. Han inser också att han inte kan lita på någon, varken sin flickvän, sin pappa, polisen, FBI eller CIA som alla är honom på spåren.

 

Och de kommer allt närmare ...

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

  

Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards