ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Cattis - 17 mars 2015 22:19

Nu är det bara 3 dagar kvar sen åker ja ner till min älskade lilla mamma o min älskade småsyskon. O då är det dags igen för en massa kalas, o de ska bli jätte kul.

-------------------------------------------------
Annars på jobbet idag har de vare riktigt lugnt... har inte hänt så mkt på förmiddagen idag men på eftermiddagen så hände de massor för då satt vi inne i kryptan nere på In Between och planerade inför våran kommande utställning i Söråkers Folketshus... de ska bli spännande o se hur vi får till de...om vi lyckats få till de som vi tänkt i huvudet, men känner jag Inger & Harriet rätt så lär det inte vara några större problem hihi
O nu är det någon som har en utställning av sina tavlor inne på In Between, vet inte vem men de va fina tavlor iaf. =)

Ha de gött mina kära läsare
På återseende < 3

O å bidde de lite fika oxå ;-)
Tavlorna är ifrån utställningen inne på In Between

De va denna som jag försökte förklara in förra inlägget... alltså holken som jag målade på kyrkis igår =)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards