ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Cattis - 13 februari 2015 21:50

Nu känner jag tröttheten börjat krypa på... Idag har det vare en händelserik dag, vi har firat min födelsedag en dag för tidigt men vi jobbar ju inte på lördagar så ;-). När mina underbara arbetskamrater sjöng för mig så kände jag hur varm jag blev inombors.

Imorron som sagt så får jag 3 goa kamrater som kommer och firar mig o innan dom kommer så har jag ett par saker som måste hinnas med, men de tror jag inte ska vara några problem om jag kommer upp ir min underbara säng i tid.

Ha de gött mina kära läsare
På återseende ???

Av Cattis - 13 februari 2015 14:00

Som rubriken säger idag eller snarare just nu, är vi i full gång med kalaset när detta publiceras, så med andra ord detta är ett tidsinställt inlägg   

 

Nu är det bara EN dag kvar som 20åring eller snarare som 29åring imorron är det alla   dag och min födelsedag så för 30år sedan så låg min älskade mamma på BB och födde lilla mig.

Jag var 48cm lång vägde 2660g och klockan var 21,57 när jag kom till världen.

 


 

Jag har ingen kris över att jag snart är 30år utan ser bara fram emot det med glädje, jag blir ju praktiskt taget bara 1 dag äldre än dagen innan haha   

Så snart har jag bara 35år kvar till pension hihi

 

På lördag så får jag finbesök av 3 härliga o fina vänner som jag lärt känna via Korpen här i Timrå.

Vill du läsa mer om Korpen här i Timrå så klicka på namnet   . Dom finns även på facebook så det är bara o kika in där om du känner för det   .

 

 

Här kommer recepten som jag lovade er.

 

Klicka HÄR för att komma till receptet med Nutella   

 

 

Detta är det som jag gjort eller snarare nästan, jag ska färga grädden röd och så ska jag lägga Nån-stop på istället för bär, och så har jag tagit marsipanblogg i olika färger, jag valde grön,rosa och vit alltså inte alla på en utan det är 3 olika   

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards