ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Cattis - 12 februari 2015 20:39

Ibland så undrar jag varför jag ens ids att starta upp min bärbara dator, för den är då segare än tuggummi tror ja...o jag blir smått irriretad över att den är så seeeeeeeeg. Men jag har bara ingen lust o blogga från mobilen idag...

 

Så egentligen ska jag väl inte klaga, visst jag kan även blogga från min surfplatta för den har jag tanjentbord till men tyvärr så stödjer inte den bloggplatsen´s app vilket jag tycker är jätte synd.

 

 

Men men nu ska jag ta o sluta klaga och tänka på att de roliga som händer   

 

Imorron ska jag nämligen ha stor kalas på jobbet för på lördag så lämnar jag 20åringen bakom mig o blickar frammåt som en 30 åring istället (hur nu de ska gå till)    känner mig inte som en 30åring utan mer som en 25åring i sinnet.

 

men iaf så har jag ingen kris över att jag snart blir 30 utan jag tycker bara att de ska bli kul o fylla jämt för som sagt imrorron till 2 fikat så blir det stor kalas och med det menas att Tallkotten och Dagcenter firar mig ihop, och det gör vi bara när vi fyller jämt annars så firar vi var för sig.

Det som är mest kul med o fylla år är att jag får baka mkt och bju mina kompisar, jag tycker de e skitkul o baka ibland...

 

men här hemma så är det inte så stor mening o baka för dels så e de så sällan som det kommer någon på besök o sen så äter inte gubben så mkt fikabrö, så då e de ju bara jag som får äta o visst jag tycker att de e jättegott med fikabrö men bara till en viss mängd o så blir de massor över som hamnar i frysen o kanske aldrig blir uppätet o då tycker ja bara att det är meningslöst o baka så mkt.

 

 

Imorron så ska jag bju på 2 saker men vad det är det kommer upp i ett annat inlägg för annars så blir det ingen överaskning imorron   

jag har vare riktigt hemlighetsfull med vad det är som jag bakat för något utan dom har bara fått veta några av ingredienserna men inte vad de ska bli av dom.   

 

 

 

 

I mitt nästa inlägg så kommer recept och kanske lite bilder om ni har tur   

 

Det ena receptet hittade jag HÄR


Och det andra receptet hittade jag i en Allas tidning som jag fick av mamma i julas.

 

Mitt nästa inlägg kommer att vara tidsinställt så de kommer någon gång under morrondagen, så håll utkik   

 

 

 

Nää nu ska jag ta och förbereda det anda inlägget för sedan är det dags o göra sig iordning för natten, för imorron är det kalas o när jag kommer hem så är det städning och bakning för på lördag så får jag finbesök av 3 vänner som inte kunde komma nästa lördag när jag ska ha kalas för övriga vänner   

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards