ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Cattis - 10 februari 2015 22:27

Vad heter du?


Catrine men mina vänner säger Cattis

Var växte du upp?


Gusum 4 mil från Norrköping

Hur många syskon har du?


Jag har 4 syskon

Det bästa stället för att vara ensam och tänka för dig själv?


I min lya

Tror du att det finns liv på en annan planet?


ja, varför inte annars vore de ju slöseri på planeter   

Vad kunde du göra som liten, men kan inte göra nu?


Hoppa i sängen haha, för skulle jag göra de nu så skulle varenda plank gå sönder

Ett ord som beskriver dig, vilket är det?


Snäll

Vem var den senaste personen du köpte en gåva till och vad var det?


Till min lillebror men tyvärr kan jag inte säga vad för det ska han få i tidig födelsedagspresent

Vad skulle vara den perfekta presenten till dig?


 

Vilken lögn sa du senast?


Tycker inte om o ljuga utan talar hällre sanning

Vem får dig att skratta?


Många   

Hur många har du varit tillsammans med?


Några stycken   

Vad vill du just nu?


Fick ju rippa om min ljudbok så just nu vill jag inget hällre än att de ska bli klart

Vad är du förfärlig på?


hmm

Vad är det konstigaste klädesplagg du äger?


Vet inte

Vilket var ditt mest pinsamma ögonblick?


Hmm, vet inte riktigt om jag vill dela med mig av det här

Vilken låt lyssnade du på sist?


Tennessee Homesick Blues med Dolly Parrton

 



Spelar du något Internetbaserat spel?


Jao, Pengle ett facebook spel 

Vad skulle djuren säga oss om de kunde prata?


Många ggr vill jag inte veta vad min kisse tänker om mig hehe  

Vad menas med att vara självständig?


Att man kan ta vara på sig själv eller snarare att man kan klara saker o ting själv

Vad vill du undvika i ett förhållande?


Bråk

Om du kunde välja ögonfärg, vilken skulle du välja?


Djup blå

Vilket ord är din favorit?


Har ingen aning

Vilken var den bästa filmen 2014?


Vilken svår fråga för jag såg så många bra filmer under 2014

Vad tror du kommer bli årets offeceillt största händelse?


När jag ska ner till mamma nu i Mars när vi ska fira hela familjen   

Vem är din mest attraktiva vän?


De tänker jag defenetift inte skriva här med tanke på att personen i fråga kan läsa min blogg, men jag kan nog avslöja så pass att personen i fråga börjar på C   

Hur kommunicerar du oftast med dina vänner?


De beror på läget, men är jag inte i närheten av nån av dom så skickar jag oftast mezz 

Vilken är din favoritsajt som inte är ett socialt nätverk?


Google hehe näävars men http://www.couchtuner.eu/watch-bones-online-serie/

för där kan jag kolla vidare på Bones

Var skulle du vilja spendera din semester?


Lite här o där   

Vill du helst bo utan TV eller utan musik?


Inget svårt val utan Tv så klart

Vad spenderar du mest pengar på?


Skor och kläder

Vad borde du kasta bort, men kan inte?

 

Ingen aning just nu

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards