ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Cattis - 9 februari 2015 21:29



Handling:

 

Vilken mardröm! Vad skulle du säga om du på din svensexa blev begravd i en kista tillsammans med en flaska whisky och en walkie-talkie?

Hur skulle du känna dig när du hörde spaden i jorden och det första smattret mot kistans tak. Vad skulle du tänka när du plötsligt inte längre får

kontakt med dina kamrater, trots att du trycker på sändknappen upprepade gånger. När du inser att de kanske inte kommer tillbaka

för att hämta dig? Levande begravd utspelar sig i Brighton och för första gången möter vi polisinspektör Roy Grace

 


 

 

Mitt omdömme:

Denna bok är rejält spännande, en riktig nagelbitare.   

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

Sur

Av Cattis - 9 februari 2015 20:50

Nu e jag riktigt sur på dom som bestämmer tv-tablån för här hade man förväntat sig att de skulle va CSI nu på 5:an men icke utan nu e de säsongstart av Criminal minds förra veckan så var det avsnitt 10 av 18 av CSI o så nu mitt i så ska de andra skiten börja. (Inte för ja vet om de e skit eller inte så jag inte kollat på de förut), men kanske efter detta blogginlägg så kanske jag ska starta ett nytt avsnitt av Bones   

 

 

Kanske inte så konstigt att jag hade mardrömmar flera nätter i rad förra veckan med tanke på vad de e för serie som ja kollat på så mkt, är ju bara inne på säsong 10   

 

 

Men men shit the same....

 

 

Idag annars så har de vare en lugn dag, har vare på kyrkis idag o vid fikat så fick jag hålla i en liten bebis o de va jätte mysigt o ja va lite nervös för de va så länge sen som ja höll i en sådan liten en...   

 

Och nej, jag är inte sugen på o skaffa en egen, jag lånar hellre än som ja sedan kan lämna tbx   , Hade det vare menat att ja skulle ha barn då skulle jag redan ha haft de, men nu känner ja mer att jag nöjer mig med min fyrbenta bebis. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu på kvällen så var jag iväg på ett riktigt svettigt gympa pass o jag lovar de va riktigt svettigt och jobbigt för den delen men de e som de ska vara    Sen har vi ju en toppen ledare oxå   

 

 

O när ja kom hem o letade i min gömmor så hittade jag en ljudbok som jag tänkte lyssna på, så jag hoppas att den e bra nu.

 


 

Denna bok är det som jag tänkte lyssna på.   

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards