ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Cattis - 24 december 2015 14:41

God Jul mina kära läsare, hoppas ni har en lika mysig julaftin som jag.

För en halv vecka sen så kom mamma, syrran hennes flicka, storebror och hans flicka, båda flickorna är 4år så då kan ni ju tänka er att det är livat från det dom vaknar tills det som slår igen ögona för natten hihi.

Jag har fått en massa julklappar redan och då har inte Tomten varit här än =D
Idag fick jag även en glad överaskning när jag hjälpte mamma att fixa med maten, det ringde nämligen på dörren o jag väntade inget besök förrens efter Kalle för då ska mim granne Krasse som jag kallar honom för vara tomte hos oss, men iaf det var bästa Pia som ringde på dörren o så fick jag en jättegod senap av henne <3.

O för några veckor sen så vann jag ett par auktioner på tradera som jag fick hem i brevlådan igår och i förrgår, nämligen ett aktivitetsarmband och en Tandlöse från draktränarna o den fick min älskade systerdotter som blev överlycklig =D.

Ha en fortsatt trevlig Jul

Stephanie med din älskade Tandlöse från draktränarna

Lånad bild på mitt aktivitetsband, lyckades inte ta någon bra biöd själv =(

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards