ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Cattis - 18 december 2015 16:45

Idag så jobbade jag sista dagen före jul, o de känns riktigt gött de.

 

Men idag så blev de lite ändrade planer men de gör ingenting för det som jag skulle göra fick jag gjort.

Nämligen vare på Dollarstore och inhandlat en julgran + en massa tillbehör.

 

Men jag ska inte packa upp granen förrens mamma & co kommer upp, tycker att det kan vara kul för flickorna att få vara med och pynta granen   

 

Ett stort tack till Carro & Jens för att dom var så gulliga och hjälpte mig så jag kunde handla allt idag   

 

 

 

Igår kväll så var jag upp till Korpstugan på lite julfika, och det var super mysigt, och så var ju mina mys kompisar där med, alltså gympaledarna och sen 2 st som jag jobar tillsammans med på Gå Bingon var 3:e söndag.

Vi fick även lite underhållning där av ett par gubbar, o så blev de lite julallsång oxå   

 

Här är julgranen upp i Korpstugan  

 


 

När jag kom hem igår så la jag mig på soffan för o kolla lite på CSI och käka lite bilar, tror ni inte min älskade kisse försökte sno mina bilar då   

 


 

 

 


Av Cattis - 18 december 2015 08:00

Jag har svårt att välja ut just en favoritlåt just nu så därför delar jag med mig av några stycken istället   

 

 








Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards