ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 1 december 2015

Av Cattis - 1 december 2015 18:27

 Denna heter The me time tag! ”Me time” betyder fritt översatt ”min egen tid”

 
Vad tittar du på/läser du under din me-time?
Ja, vad gör jag.  Jag brukar ibland se på sånna filmer som gubben inte vill se, uppdaterar bloggen, kollar musikvideos på youtube, eller så slö kollar ja på teven
 
Vad har du på dig under din me-time?
När jag är hemma och inte ska någon stans förutom kanske bara över gubben så har ja en pösig och stor t-tröja, mysbrallor och en skön men långt ifrån snygg tröja
 
Vilka är dina me-time-produkter? (skönhets-)
Sminkar mig aldrig i vanliga fall, så varför göra det under min egen tid?
 
Vilka är dina favoritnagellack just nu?
Det används så sällan, att jag inte alls vet vad jag har för färger
 
Vad äter/dricker du under din me-time?
Ingenting särskilt just, men ibland så unnar jag mig Multivitamin juice 
Vilket är ditt favoritdoftljus just nu?
Har ingen aning just, har någon som ska lukta lavendel men det dofar typ inget när man eldar de   
 
Vad gör du utomhus under din me-time? (eg. Do you ever have outdoor me-time?)
Sällan jag är utomhus då.
 
Skulle du någonsin gå på bio ensam?
De tror jag inte, men har vare på dans några gånger själv, men det är roligare att ha en kompis med   
 
Vilka är dina favorit-onlineshoppar?
CDON, Bonprix, Coolstuff
 
Vad gör du annars under din me-time?
Tar det lugnt och bara softar om ja inte sover en stund   
 
 
 
 

Av Cattis - 1 december 2015 17:26

Hmm, Något för mig & Rebecka min kontaktkompis är både spännande och som ska bli superkul är att vi ska åka ner till Trolska skogen och gå på deras Julspecial     

 

 

Vill du veta mer om Trolska skogen klicka HÄR









Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards