ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Cattis - 8 december 2015 15:19

Idag så blev jag o en massa andra som jobbar frivilligt i kyrkan bjudna på jullunch och en del underhållning.

 

Det var riktigt mysigt   

 

 



Den goda jullunchen som vi blev bjudna på, vi fick även kokt potatis till   





     

 

Här är en del av den underhållning som vi fick idag, och självklart har jag frågat om lov att lägga upp dessa bilder   

 

Jag kunde bara inte bestämma mig för vilken av dessa 3 bilder som var finast så just därför la jag upp alla 3   

 

Lucia tåget består av:

 

Lucia / Kyrkoherden Nina

Julgosse/ Tomte ja, kärt barn har många namn   

Men i alla fall så är det prästerna Bosse & Bruce

Och längst ut till höger är det:

Tärna/ Diakon Christina

 

Brevid Tomte gossarna har vi Carina

 

Dom i mitten har jag tyvärr inget namn på men dom jobbar oxå i kyrkan med olika saker, har tyvärr ingen större koll på dom.

 

 

Det var även ett par herrar som spelade lite underhållning idag under lunchen och bland annat så spelade dom denna låt och jag blev smått förälskad i låten, så självklart så letade jag upp den bästa på Youtube och här e den   

 

 

 

 

 

Nä, mina kära läsare nu måste jag avsluta detta inlägg för att bege mig bort på byn, för jag ska på julpyssel med Fritiden innan det är dags att bege mig mot simhallen för ett sista pass med vattengympa för denna termin.

 

 

 


Av Cattis - 8 december 2015 10:15

Mitt smeknamn är Syrran & Cattis.

 

Ja, det första kan ni ju räkna ut varför jag har   , Det andra smenamnet fick jag nån gång i lågstadiet tror jag av mina kompisar.

 

Iallafall så har jag haft det så länge jag kan minnas.

 

 

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards