ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 december 2015

Av Cattis - 5 december 2015 17:33

Idag så ringde min klocka tidigt (för mig på en helg) 9.00 hade jag satt den eftersom jag skulle till Birsta med min älskade kompis Lina.

Vi hade en toppen dag, tyvärr så hinner vi inte umgås så mkt eftersom hon jobbar mycket och jag tränar som sagt 3 dagar i veckan.

Men nu äntligen så hittade vi en dag som funkade =D.
Väl på Birsta så gick vi först på Coop för jag skulle inhandla en ny eltandborste för 18000 poäng som jag samlat ihop under lång tid. Annars så kostar eltandborsten 250kr om jag inte minns fel, och så fick jag äntligen tag i en glögg som jag letat efter här i Timrå men som inte finns här =(, men iallafall så var det smak av hallon och lakritsskalle på glöggen, jag har inte hunnit att testa den än men ska göra de.

Efter Coop besöket så gick vi runt på hela Birsta för att kolla efter lite julklappar. Jag köpte 1 1/2 julklapp =D om ni undrar så delade jag och Lina på en julklapp, för den ska våra älskade kompis Carro få av oss.
Jag bara fick en idé om att Lina o jag kunde köpa en julklapp till Carro och Lina var helt med på de, så sagt och gjort vi hittade ganska fort en julklapp till Carro. Jag tror att hon kommer att få tårar i ögonen av lycka när hon får den. Kan tyvärr inte avslöja än vad hon ska få, men jag kan säga som så att hade jag fått den julklappen så hade jag börjat och grina av lycka. <3

Vänner är som stjärnor man ser dom inte alltid men man vet att dom alltid finns där <3
Det är ett ordspråk som jag verkligen älskar.
Vänner kan man aldrig få för mycket av, men i medvind får man många vänner men det är i motvind man ser vilka som är äkta vänner =)

Nä, mina kära läsare nu ska jag ta och avsluta detta inlägg och lägga mig tillrätta i soffan och starta någon bra film, vet inte vilken just nu =)

Ha en fortsatt trevlig kväll
På återseende =)

Här är glöggen som jag varit på jakt efter ett tag, men som jag fann på Coop i Birsta idag.

Av Cattis - 5 december 2015 10:00



Dessa 3 är mina garderober, men det är bara i 2 av dom som jag har kläder i den 3:e har jag sängkläder, gardiner och handukar/ badlakan

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards