ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Cattis - 6 december 2015 16:38

Veckan som kommer nu alltså V.50, då kommer jag ha arslet fullt eller om jag ska tala klarspråk fullt upp

 

 

Måndag: Jobb, träning

 

Tisdag: Jobb, jullunch, julpyssel med fritiden, träning

 

Onsdag: Städning, julpyssel med kyrkis, träning

 

Torsdag: Jobb, sedan fritt

 

Fredag: Då ska jag vara lucia på morron på In Between, sedan lussa på jobbet för jobbarkompisarna, handla, kvällen är fri

 

Lördag: Då ska jag och Rebecka till Trolskaskogen 

 

Söndag: Fri, då lär jag inte orka så mycket mer än att typ sova hela dagen   

 

 

 

För den som undrar varför jag har dagarna i olika färger så är det så att varje dag har sin färg.

 

Det är bara onsdag som inte har rätt färg, den ska egentligen vara vit, men skriver jag i vit färg då kan ni ju inte läsa vad jag skrivit   



Av Cattis - 6 december 2015 13:01

Hmm, detta var väldigt svårt, eftersom jag trivs så bra med mitt liv.

 

Men om jag måste välja så vet jag fortfarande inte vem jag ska välja, kanske någon miljonär, så man kan få leva loppan för en dag     

 

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards