ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 december 2015

Av Cattis - 11 december 2015 19:32

Imorse så ringde klockan en hel timme tidigare än vanligt, men faktiskt så kändes de helt okey... men när klockan började närma siig tid för att gå hemmifrån så kände jag hur fjärilarna började dansa i magen, men jag måste då säga de att värst var det när vi väl gick luciatåget.

 

 

Som jag kanske nämnt tidigare så var jag Lucia idag på In Between här i Timrå.

 

Och jag var så sjukt nervös när vi gick, jag var nervös innan men värst var det när vi väl började gå upp mot scenen där vi skulle stå.

 

Detta var andra gången i mitt liv som jag var Lucia, jag har ju självklart varit med i Luciatåg förut men det var när jag gick i mellanstaiet. Lucia var jag nån gång i tånåren i metodistkyrkan i Valdemarsvik, men då blev jag övertalad att vara lucia.

Denna gång så behövde dom inte övertala mig att vara Lucia även om jag först fick lite panik typ.

 

 

Men alla säger att det nte syntes på mig att jag var så nervös, så de va ju tur att jag inte var kissnödig för då hade jag väl gjort på mig haha   

 

 

Jag kan inte beskriva känslan att ha vare Lucia idag mer än att det var mäktigt, och att jag var så sjukt nervös o inte visste riktigt vart jag skulle fästa blicken, tror mest jag tittade på Lina som satt på sidan av och spelade piano.

 

 

     

Luciatåget bestog av:

Höger sida

 

Lucia/ Cattis

Tärna Kyrkoherde Nina

Tärngosse/ Bengan

Tärna/ Vet ej vad hon heter

Tärna/ vet ej vad hon heter

Stjärngumma som knappt syns bakom tomtegubbarna/ Anna

Tomtegubbe/ Präst Bosse

Tomtegubbe/ Präst Bruse

 

Vänster sida om mig:

 

Tärna/ Carina

Tärna/ Föreståndare för Café In Between Eva

Tärna/ Diakon Christina

Tärna/ Vet ej vad hon heter

 

 



Av Cattis - 11 december 2015 10:15

På nätet så shoppar jag mest på:

 

Klicka på namnen för att komma till sidorna.

 

CDON


Bonprix

 

Discshop



När jag är med Rebecka så shoppar vi på New Yorker i Sundsvall

Annars är de väl dom gamla vanliga butikerna, H&M, ÖoB, Lagerhaus, mm

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards