ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Cattis - 4 december 2015 16:00

Idag är det en toppen dag för imorse när jag vaknade och tittade ut så hade det snöat under natten, och jag älskar snö, när jag gick till jobbet då snöade det för fullt.

 

Sedan satte det igång och toksnöa, men den lyckan blev tyvärr kortvarig för de övergick i snöblandat och sedan regn   Men men jag håller tummarna att det kommer snö som sedan får stanna, så vi slipper en grå och trist jul.

 

 


Här är en bild från när det toksnöade ute och jag var så glad   

 

 

 

Annars idag så ska vi ha julmarknad här på jobbet för dom som vi har bjudit in, alltså släkt, vänner, godemän, kontaktpersoner, ledsagare, mm

 

Jag tycker det ska bli jätte mysigt, tyvärr så kan ju inte mamma eller någon av mina syskon komma för dom bor alldeles för långt bort för att kunna komma idag   

 

Men jag ska inte hänga läpp för de, för dom kommer ju upp till mig om ca 16 dagar, jag längtar som en tok efter mamma, min syster, hennes flicka, storebror och hans flicka   

 

 

Här kommer lite bilder från våran julmarknad, många av sakerna kan man oxå köpa nere i Butik Kreha här i Timrå    men måste ju även tillägga att mycket av sakerna som vi säljer idag har vi gjort just för julmarknaden.

 

 

             

 

Klicka på bilderna för att se dom större   

 

 

 

 


Av Cattis - 4 december 2015 10:00

Jag kan ärligt säga att nej, jag ger inga pengar till tiggare just bara för att jag behöver mina pengar själv.

 

 

Men jag är aldrig otrevlig eller så mot dessa tiggare men jag tycker synd om dom, för vilket liv är de att sitta utanför ICA, Konsum, ja you name it. Jag tycker ju att dessa tiggare och hemlösa borde ju få hjälp att komma bort från detta så kallade liv dom har.

 

 

Många har ju inte själva valt att sitta och tigga eller bli hemlös.

 

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards