ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Cattis - 31 mars 2014 20:50

Idag så var jag på stan med min kontaktperson, vi gjorde inte så mkt mer än att käka en god lunch / Midda (för min del för jag åt inget mer sen när jag kom hem) sen efter att ha käkat så gick vi runt i dv affärer, hon köpte inget denna gång men de gjorde lilla jag =P

 

 

Annars när vi e på stan eller Birsta så brukar de alltid va hon som handlar en massa men idag så va de tvärsom jag handlade en del o hon inget.

 

Jag köpte ett par snygga leggings på H&M o så köpte jag en ljudbok på Bokia o så köpte jag 2 nya nagellack på nån affär kommer inte ihåg vilken men shit the same.

 

När jag hade handlat klart o de så gick vi en sväng på kulturmagasinet o kollade på några utställningar, de va nån utställning från Afrika och Egypten o sen så var det en utställning om sundsvall på 1800 - talet då när branden b.l.a bröt ut.. då när nästan hela sundsvall brann.

 

 

 

När jag kom hem sen så gjorde jag inte allt för mkt utan jag satt en stund vid datorn innan det var dags att dra iväg på gympan.

Så nu e jag lagomt mör i kroppen efter ett svettigt gympa pass.

 

 

Men nu så ska jag lägga mig på soffan o mumsa några clementiner o sen kolla på CSI på 5:an

 

 

 

Om ni e nyfikna på va de va för leggings o ljudbok som jag köpte.

Kolla in min Instagram, bara att klicka på ikonen här nedanför.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards