ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Cattis - 24 mars 2014 17:01

Igår så va de min grupps tur att jobba på KOPREN´S Gå Bingo, och ska jag vara ärlig så trodde ja inte att de skulle komma så mkt folk med tanke på alla andra ggr som vi har jobbat har de vare mycke dötid... och till en början så va de ganska dött men så vips så kom de en hel hög med folk så va de va knappt att jag hängde med o då har jag bara hand om korven.

 

Men folk kände väl på sig att vi hade extra gott fika igår nämligen våfflor eftersom det är våffeldagen på tisdag men då är de ingen som jobbar på Gå Bingon.

Men iaf så var det mycket populärt för nästan alla ville ha våfflor. =)

 

 

 

O idag så började min dag som vanligt o allt rullade på som de skulle tills jag efter 10 min väntan på min kompis som hämtar upp mig på morron inte dök upp så då mezza jag henne först men inget svar så då ringde jag efter 5 min men inget svar så då vänta jag ett par min o så ringde ja igen men inget svar så då ringde jag en annan kamrat som jag jobbar med på Kyrkis o där fick jag svar på en gång nästan o så frågade jag henne om våran kamrat men hon visste inget men då fick jag numret till våran kamrats jobbmobil o då fick jag svar av en väldigt trött tjej. Då visade det sig att hon hade försovit sig så då kom vi lite sent idag men de e ju tur att vi är några stycken som jobbar på Kyrkis för då hade dom vare så gulliga och fixat med fikat och pysslet.

 

 

När jag kom hem sen så la jag mig på soffan en stund och surfade med mobilen innan jag värmde på min lunch o så startade jag en film till de.

 


 

 

O nu ska jag strax ta och fixa det sista med maten så jag o gubben hinner o äta innan jag ska iväg på träning.

 

Idag är det Medelgympa på Böle skola som jag ska på... enligt mig så Skitkul gympa   

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards