ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Cattis - 14 mars 2014 20:15

Idag så började dagen lugnt o stilla, eller ganska för ute så blåste de halv strom när ja skulle gå iväg på jobbet, så de va ett under att jag inte blåste bort.

 

Förmiddagen idag var de lugnt som alltid på jobbet, vi kickade igång dagen med fika o sen strax före lunch så uppdaterade vi jobbets blogg, är du nyfiken på vad vi skriver om så klicka HÄR  på lunchrasten var jag ganska trött så då la jag mig en stund på tjockmadrassen för o surfa lite med mobilen innan jag bestämde mig för att plugga igen örona med lite musik o sen vila en stund o de va en skön stund de.

 

Efter lunchen sen så fick vi besök av terapihundarna Cilla och Lovis, vi fotograferade dom både som par och en o en.

 

O så får ja ju inte glömma att vi hade ju 2 födelsedagsbarn eller barn o barn men iaf Tesa & Cilla har födelsedag idag så Cilla fick en kalkonhals av oss på jobbet i födelsedagspresent o Tesa hon bjöd på gofika o så fick hon en kudde med hund på o så nån text på baksidan o så en film av oss i present.

 

Men när dagen var till sin ända så var jag skapligt trött i huvudet så efter att jag hade vare ner på Domus och handlat till mitt o gubbens fredagsmys (chips o godis) så pluggade jag igen örona och så höjde jag volymen i mp3´n o så traskade jag hemmåt i mina egna tankar till musiken.

 

 

 

Nä nu ska jag ta o käka lite midda haburgare o pomme hur gött som hälst. ;)

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards