ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Cattis - 7 mars 2014 18:23

Rubriken har inget med inlägget att göra utan de e bara så jag känner mig just nu   

 

 

 

Igår så va jag på träning istället för i onsdags för Linda som e ledare på onsdags träningen var sjuk så då hade hon skrive på Korpens facebook sida att de passet var inställt, så då bidde de träning igår istället på Anitas Cirkel o de känns med råge idag för jag har vare trött i både l kropp o knopp men framför allt i knoppen, så idag vid lunch tid så va jag helt slut o kände mest för o gå lägga mig o sova ett par timmar, men så blev de inte för dels så skulle ja ju käka lunch o sen efter de så var de Tallkottens tur att ta hand om disken, vi hjälper till med disken varanan vecka på dagcenter.

 

 

Men innan de va dags o sätta sig o käka lunch så frågade jag en preonal på Dagcenter om hon kunde skänka mig lite energi för jag hade totalt slut på ork och energi men då va hon så jätte gullig att jag fick massage både på axlarna, nacken och huvudet o de va gudomligt skönt alltså för hon e superduktig på att massera o sen så e man ju inte allt för bortskämd med att få massage, o sen när hon var klar ja då kom Inger våran gruppledare o gnugga lite hon med på mina axlar o de va lika skönt de.

 

 

Efter lunch o disk så va de dags o fortsätta med lite jobb o innan vi skulle sätta oss o fika så klippte jag lite repotage ur dagens Dagblad o hitta lite intressant faktiskt.

De e inte alltid som jag gör de men just idag så fann ja ganska så mkt intressant.

 

 

 

 

 

Igår på jobbet så fick vi besök av Cilla & Lovis igen och de va lika mysigt denna gång.

Vi spelade lite Hundbowling med Lovis o så chilla vi lite med Cilla o så bjöd vi Cilla på banan för hon älskar banan o så gav jag henne en clementinklyfta som hon först spotta ut men så tiggde hon efter en ny o då visa ja henne att hon fick äta upp den första först innan hon fick en ny o de gjorde hon o hon fick en till sen o den slank ner =).

 

 

Om ni undrar hur man spelar hundbowling så gör man som så att man stället ut 10 käglor på golvet med lite mellanrum o så lägger man hundgodis vid dom o sen så får hunden nosa upp godiset och så välta käglorna när vi hade spelat några ggr med Lovis så var hon både trött och väldigt törstig, så hon fick vila sen o så fick hon lite vatten så klart =)

 

 

Här är lite bilder när vi spelade Hundbowling med Lovis:

 

 

         



Cilla älskar att man pysslar om henne lite

 

 

Bjuder även på en liten bild på utsikten från mitt jobb =)  

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards