ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Cattis - 12 mars 2014 17:53

Tänkte börja med att bjuda på en bild på mig som jag gjorde om i en app som heter "My fake look"

 

 


Jag lovar att sådär ser ja inte ut i verkligeheten hehe

Kan ju inte lova att jag blev så mkt snyggare men kul va de haha

 

 

Min dag idag har vare lugn men började med att jag vaknade 03.30 ca av att mitt ringfinger och lillfinger hade somnat men de va bara o vända på sig så blodet kunde flöda fritt ut i fingrarna igen, men snuskigt e de när de händer inte för att de e ofta men ändå...sen tog de en liten stund innan ja kunde somna om igen.

 

Annars så har dagen rullat på o jag har vare på Kyrkis idag igen.

Är på Kyrkis 3 dagar i veckan eller på onsdagarna e de ju inte direkt Kyrkis utan de e babysång o då e de 2 grupper en med lite större barn och en med lite mindre barn o dom e ju så söta barna.

 

Jga älskar barn men känner inget sug att skaffa en egen utan jag har nog med att förska uppfostra min katt.

O igår blev jag rejält förbannad på honom för jag kom på honom att sitta på mitt databord o tugga på min laddningskabel till mobilen o då röt ja först i åt honom o han hoppa ner men när ja vände ryggen till honom så va han upp igen o tog en munsbit på min kabel igen men då ilskna fröken propp till och jaga katten genom hela lägenheten innan jag fick tag i honom o då fick han en rejäl utskällning o så röt ja i åt honom att han ska ge f*n i mina kablar om han vill behålla livet, för en vacker dag så får han tag i fel kabel o då e de tack o go natt, o de e det sista jag vill för jag älskar min kisse.

 

 

Just nu så ligger han o sover här breve mig o känner sig lugn men han va bra osäker för matte brukar inte bli så arg o jaga honom när han vägrar vara still så han kan få sin utskällning när han gjort nå fel.

Efter att jag hade lugnat ner mig o de så gick jag ner till Mia på hennes frissa för de va ett tag sen sist jag träffade henne, o de va lika trevligt som alltid o så hade jag bestämt med mig själv om att ja inte skulle stanna där allt för länge för dels så har hon ju kunder att ta hand om o sen så kan ju inte jag va där o störa så länge tycker ja o faktiskt så gick de riktigt bra att hålla den överenskommelsen med mig själv.

 

Fast denna gång så hade ju även ett litet ärende när jag va ner till henne, för jag o min kompis Carro har surrat ett tag nu om att vi ska ta hå i örona igen, men när min kompis hade tid så va inte Mia på sin frissa o resten av denna vecka funkar inte för våran del eller inte för min kompis snarare men för mig funkar de ju o nästa vecka e inte Mia på sin frissa utan då e hon på tanden på sjukhuset så då får de bli till veckan där på om vi har tur.

 

 

Men på tal om tandläkaren på sjukhuset så ska jag dit en sväng imorron o lite nervös e jag för jag e mest rädd eller inte rädd men orolig för att de ska bli en rotfyllning på min framtand o de det sista jag vill, men min tand har lugnat ner sig nästan helt alltså den ilar inte lika ofta eller lika mkt som den gjort förut så kanske behöver den tid för att lugna ner sig ännu mer.

 

Men om ja inte minns helt fel så skulle Göran min tandläkare ta röntgenbilder på tanden för o se hur de står till med roten så inte den är på g o dö för gör den de så finns de inget annat o göra än att rotfylla.

 

 

Men men vi får hålla tummarna för det bästa.

 

 

Nu ikväll så ska jag bara ta de lilla lugna och kanske gå över till gubben o se nån film eller någe.

 

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards