ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Cattis - 17 mars 2014 13:44

Som på många andra ställen här i Sverige så har ju den förbaskade snön komme tbx igen, SMHI har ju hotat med att de skulle komma snö som i helgen men ingen kom o jag i min stilla bön önskade att de inte skulle komma någon mer snö för nu har de ju vare vår/sommarväder länge men iof de har ju inte vare någon riktig vinter heller för de har ju vare riktigt varmt, o kallt ibland. Men kanske har vi sådan tur att den bara tänker stanna nån vecka eller så... o så tina bort sen o låta våren ta över handen om vårat härliga landskap.

 

 

 

Förutom att svära över denna snö som komme så har ja vare på Kyrkis i vanlig årdning o där var de ganska så lungt idag tycker ja, annars så brukar de va fullt liv på barna. O så har vi besök av 2 tjejer från Filipinerna som ska va med oss denna vecka om ja inte minns helt galet, dom kan bara pyttelite svenska men som tur e så kan dom mkt bra engelska så vi kan förstå dom o dom oss, hur länge dom ska stanna i Sverige har ja ingen aning om men om ja minns rätt så är dom typ som utbytesstudenter här.


Tjejerna berättade att de tog 17 timmar att flyga från Filipinerna och hit till Sverige o så ligger Filipinerna 7 timmar före oss.

 

 



Såhär vitt o fint såg de ut när jag drog upp persiennerna och tittade ut imorse =(

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards