ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under september 2013

Av Cattis - 2 september 2013 22:09

Var iväg på första träningspasset för denna termin idag och jag kan ju lova att de känns i kroppen att man legat av sig hel del nu i sommar.

När gympa passet var klart så rann svetten om mig de t.o.m droppade svett =S.

 

 

Men undra hur min kropp kommer att känns imorron efter att ha vilat en sådär 7 timmar ca?.... OM ja tror rätt så kommer ja att va ganska så stel till en början men sen så mjukar man ju upp kroppen under dagen.

 

 

 

 






Annars idag så har man tage de ganska så lungt på jobbet, vi har fixat och donat med jobbets blogg, om ni är nyfikna på vad det är för en blogg så kan ni kika in HÄR

Sen så har min älskade vän/Jobbarkompis kommit hem igen från sin resa till USA så hon berättade lite för oss om hur det var där och hur hon upplevde landet både de som var kul och lite mindre kul.

 

 

 

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning för natta så de inte blir så sent.

 

En gammal köng låt   

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards