ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Cattis - 28 september 2013 17:48

Idag är det äntligen dags, så som jag har längtat hihi.

För den som inte läst tidigare så e de ju som så att jag och en kompis ska på Aveny och lyssna på Titanix, det är ett dansband som är från Valdemarsvik (mina hemtrakter).

 

Jag brukar inte dansa när jag e på danser när de e band som jag gillar just bara för att jag inte kan dansa.

Jag har försökt mig på några ggr men jag blir som en stel pinne.

 

Men för min del så spelar det ingen roll om man kan dansa eller inte för gillar man musiken så kan man lika gärna gå dit bara för att lyssna på dom.

 

 

 

Annars idag så började dagen gansla lungt, men sen helt plötsligt så ville inte ryggen min vara med utan  satte igång och började strejka som bara den, det gjorde så in i H-vete ont vid skulderbladen och jag visste inte alls vart ja skulle ta vägen för vad jag än gjorde så gjorde de väldigt ont.

 

Så innan jag for iväg på Birsta så tog jag 2 ipren och nu så är ryggen mkt bättre och de gör bara lite ont vid höger skulderblad men de e inget att hänga upp sig på.

 

De jag gjorde på Birsta var att köpa nya gympaskor på Team Sportia, visst dom är lite dyrare än tex Skopungten men jag får sådan bra service på Team Sportia + att jag blir riktigt nöjd med skorna jag köpt.

Har inte köpt några svindyra skor utan ett par som passade min prisklass men som funkar kalas ändå.

 

(Klicka på bilden för att se den större)

 


 

Dessa dojjer kostade 500kr då det är rea på dom. =)

 

 

 

 




Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

 

 


Dagen · Dans

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards