ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Cattis - 26 september 2013 17:23

Sorry att jag inte bloggat på några dagar men jag har bara inte haft någon ork eller lust till de.

 

Men nu tänkte jag slänga in några rader.

 

Nu i veckan så har ja tyvärr inte kunnat träna någe bara för att jag har vare förkyld, men nu mår ja mkt bättre.


Annars har de vare en ganska lugn vecka, jag har jobbat som vanligt på barnkyrkan måndag - onsdag.

 

Idag var jag på jobbet alltså Tallkotten och där har de vare en lugn dag, har hjälpt Harriet våran gruppledare med databasen, på eftermiddan så hjälptes jag, Jossan & Inger våran andra gruppledare med att sortera böcker

och vips så gick tiden jätte fort.

 

Sen ja kom hem har ja inte gjort något speciellt, har legat på soffan en stund och slökollat på teven, o nu sitter jag här vid datorn och gör inte allt för mkt.

 

Eftersom jag ska träffa mina älskade vänner Titanix på Lördag så lägger jag in en låt med dom.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards