ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Cattis - 29 september 2013 09:53

Som ni kanske redan vet så var ja iväg igår och lyssnade på Titanix på Aveny, och de blev en magisk kväll precis som alltid när dom spelar.

 

Enda som var lite negativt var att dom inte fick börja spela kl. 21.00 som de va menat från början utan fick börja kl. 22.00 istället bara för att dom va tvungna att vänta tills bion stängde.

Så jag fick lov att boka om färdtjänsten hem, men de va inga problem som tur va, man va bara lite trött innan Titanix slutade spela.

 

O mellan pauserna så va de en DJ som spelade, men ja tyckte han spelade musiken lite väl högt så man kunde knappt höra vad man tänkte, o så denna rökmaskin, den va inte heller så populär.

 

 

Men ja ska inte klaga för annars så va de en toppen kväll, Titanix spelade några nya goa låtar men annars va de de gamla vanliga.

 

 

 

Om ni kollar in min Instagram så får ni se några videoklipp som jag spelade in igår kväll/natt. Bara att klicka på ikonen här nedanför om ni inte går in på Instagram via mobilen. =),

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards