ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Cattis - 30 januari 2015 11:40

En riktigt mysig film

 


 

 

 

Handling:

 

Jag föddes under ovanliga omständigheter....... 

Så börjar "Benjamin Buttons otroliga liv" som bygger på F. Scott Fitzgeralds novell om en man som föds som åttioåring och sedan åldras baklänges.

 

 

En man som likt alla vi andra är oförmögen att stoppa tiden. Filmen börjar i New Orleans 1918, i slutet av första världskriget, och sträcker sig ända till det tjugonde århundradet. Det är en berättelse om en ovanlig man, de människor han möter och platser han upptäcker; kärleken han vinner och förlorar, livets glädjeämnen, dödens sorg och något som existerar bortom tid och rum.

 


Skådespelare: Brad PittCate BlanchettTilda Swinton,   Julia Ormond,  Elle Fanning, Elias KoteasJason FlemyngTaraji P HensonJosh StewartFaune A Chambers

 

Speltid: 2t39 min Releasedatum:2009-06-10  Genre:Drama





 


Av Cattis - 30 januari 2015 11:14

Idag är det kort dag på jobbet bara för att personalen här ska ha APT o de e riktigt gött de.

 

Är lite småtrött idag bara för att ja inte kom isäng förrens 0.30 inatt, så jag ska ju inte klaga för de e ju självförvållat hihi.

Annars idag så blir det lugnt har jag tänkt mig.

När jag kommer hem så ska jag kanske strunta i o kolla på Bones och kolla på en film istället, blev jättesugen igårkväll o se "Benjamin Bottons otroliga liv"

 

 

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards